Pe veşnicul motiv literar al aburelilor, astăzi mă leg de criza economică. Nu, nu efectiv de falimente, disponibilizări şi alte chestii pe care le las analiştilor, doar şi ei ar mânca o pâine... Problema mea este că însăşi criza e motiv de inepţii de genul Rochia de criză, vând orice la preţ de criză, Becali îşi vinde oile din cauza crizei.
Serios, mă fac designer vestimentar, inventez sacul de cartofi şi spun că e de criză, că e trendi şi feşănăbăl să porţi saci de cartofi, pentru că rezistă în timp şi poţi să-l porţi şi cu faţa şi cu spatele, şi pe faţă şi pe dos, ceea ce sunt deja 4 posibilităţi creative de a purta SaCool. În aceeaşi colecţie, plasa de rafie şi frunza - mereu la modă, în ciuda timpului şi potrivită oricărei ocazii. Renunţaţi şi la arhitecţii care vă jecmănesc pentru a vă construi case şi mutaţi-vă într-o locuinţă inovatoare, de criză, pe principiul lui Diogene cel Cinic. În fine, ideea rochiei făcută din fermoare nu e rea, dar tare mă îndoiesc că a fost gândită pentru criză.
E mai mult decât o realitate economică, e un concept care nu numai că bagă groaza în prostime (cuvintele un pic mai elevate sună întotdeaua rău la difuzoarele televizoarelor din Cucuieţii din Deal, nu că ar şti baba ce e recesiunea), dar e şi o idee de reclamă bună. Ştiţi că unele produse care se vând şi la teleshopping au abţibilduri cu "AS SEEN ON TV", nu? Aştept cu nerăbdare primele produse cu abţibild "SPECIAL PENTRU CRIZĂ".