Refrene

Nu v-ati saturat de aceleasi stiri la TV? Hai ca pe Elodia au mai lasat-o in pace, poate s-au obisnuit cu gandul ca e moarta, dar acum sunt pe tapet doua stiri: treaba cu bricheta (desi s-a intamplat acum mult timp) si moaca lui Bush pe toate canalele.

Prima e simpla. Dupa cum spuneam cuiva pe messenger mai devreme, atata timp cat fotbalul romanesc inseamna o mana de domni grasi, intre doua varste, care dau din gura, si nu 11 tineri supli si tineri care alerga cu mingea la picior, scandalul va fi pilonul de sustinere al acestui sport. Si atunci, stirile sportive inseamna bricheta aruncata de stadion si ce are de comentat despre asta Becali, Mircea Sandu, Mitica Dragomir, Borcea si Muresan. Stirile sportive nu ar trebui sa insemne Scandalul din Fotbal, ci rezultatele si jocurile sportive din tara si din afara. Sincer, eu as vrea sa aud ceva si de alte echipe inafara de Steaua, Dinamo si ***(eu sunt "U"ista de felul meu), si de alte sporturi.

Cat despre treaba cu Bush, nici nu ma obosesc sa scriu mult. In curand o sa fie un alt presedinte al SUA si o sa ne legam de el/ea cand va fi cazul. Deocamdata, cu summitul asta, nu sunt "capitalista", deci nu prea imi pasa de ce se intampla pe acolo.

Dar totusi ma deranjeaza sa am doar doua optiuni in a alege la ce sa ma uit: Bush sau Becali.