Gata cu vacanţa (şi pe blog)

Ooo, da! Au fost două săptămâni de relaxare aproape totală. Să-mi fie ruşine că nu am mişcat nici măcar un deget pentru CPE, dar măcar am învăţat engleza "practică" din Star Wars: Knights of the Old Republic II: The Sith Lords... niciodată nu m-am considerat mare gameritza, ci abia împătimită Star Wars. Se pare că a fost de ajuns.

Mi-am dat seama, astăzi, că nu sunt singura persoană arogantă pe care o cunosc şi că, de fapt, marea majoritate a populaţiei este de o aroganţă fantastică, invocându-l pe Dumnezeu ca să justifice faptul că oamenii nu se trag din maimuţe. Tot nu am înţeles ce legătură are una cu cealaltă... De ce nu puteţi accepta că oamenii şi maimuţele au un strămoş comun, că evoluţia şi-a urmat cursul firesc, miraculos şi divin fiind doar faptul că, din fiinţe organice, ne-am ridicat (cu ajutor divin sau fără, depinde de convingerile fiecăruia) la stadiul de fiinţe inteligente, raţionale şi conştiente? Nu, nu suntem maimuţe. Dar, şi dacă am fi fost vreodată, să lăsăm fiţele de genul "Vai, dar sunt murdare şi proaste, cum să ne tragem noi din aşa ceva?". Tocmai asta ne face oameni, faptul că nu am rămas la stadiul de primate, că am evoluat spre nişte fiinţe ceva mai curate şi mai deştepte decât eram mai demult... [am impresia sau încep să aduc a TLP?] Oricum, dacă creaţia lumii sau efectiv pasul pe care l-am făcut spre umanitate, au avut de a face cu Dumnezeu sau nu, asta nu pot să spun; fiecare să judece singur.

Încă ceva: Eram pe autobuz cu o pungă Auchan în mână (duceam o Cola în ea, nu încercam să impresionez pasagerii), când m-a întrebat o tanti dacă am primit punga gratis, că cică la Carrefour te pune să o plăteşti. Am îngăimat ca la Auchan e gratis şi am rămas oarecum contrariată. Ori suntem prea eco, ori e din cauza crizei.

În rest, alte ştiri simpatice sau comentarii acide marca RealCrimson nu mai am pentru astăzi, aşa că am să mă întorc la Sith Lords, dacă nu vă supăraţi.