D'ale gurii

Îmi plac listele. Mai ales cele de genul "chestii care ne fac rău", pentru că, la fel ca în cazul unei cărţi bune, mă regăsesc în ele... Spre exemplu, aflu astăzi de pe evz că cele mai dăunătoare alimente pentru dantură sunt popcornul, sucurile şi chipsurile, băuturile reci, portocalele, lămâile şi oţetul din salată. Momente ca acestea mă fac să mă întreb ce alimente mănânc eu care NU dăunează dinţilor mei. [şi siluetei, să nu mai zic]

Deci, să recapitulăm. Băuturile toate le beau reci şi Coca Cola este una dintre pasiunile mele. Le fac reclamă, dar nu mă interesează. Nu vreau PEPSI, nu vreau American Cola, nu vreau Action Cola, nu Twist, nu Vanilla, nu Light, nu Zero. Nu accept niciun fel de băutură colorată în maroniu care nu este Coca Cola normală. Singura băutură non-H2O pe care o mai beau cu plăcere este - ghici? - sucul de portocale şi grepfruit. Până acum credeam că măcar aia e sănătos.

Popcornul cu unt umflat la microunde este una dintre cele mai bune ronţăituri, chipsurile sunt mâncarea ideală când sunt pe fugă spre activităţi de după-amiază. Peştele se mănâncă numai cu foarte multă lămâie, fie el sub formă de conservă de ton sau sub formă de somon afumat pe pâine prăjită. Cât despre salată, eu de obicei mănânc oţet cu salată şi nu salată cu oţet, dacă înţelegeţi punctul meu de vedere.

Singura mea salvare pare a fi articolul de pe mediafax, care reuşeşte din nou să pună eterna şi fascintanta într-o lumină pe care o merită. Adicătelea românii consumă de 5 ori mai puţină pastă de dinţi decât germanii, îşi schimbă periuţele de dinţi abia din 3 în 3 ani [ba chiar există familii care folosec periuţa în grup, una la toată trupa] şi nu merg la dentist decât atunci când nu mai pot de durere. Ei, aici am de câştigat. Pentru că, deşi fac pe mine de frică la fiecare vizită pe care o fac dentistului, merg şi la control, nu numai la găurit cu pick-hammerul. Iar periuţa de dinţi se înţelege că o schimb mai des, aşa cum mă şi spăl pe dinţi regulat.

Enigmă elucidată! Nu mă alimentez sănătos, da' măcar am bunul simţ de a-mi scoate mizeria dintre dinţi din când în când.

1 comment:

  1. Coca-Cola e naspa... PEPSI e bazaaaa...:D

    ReplyDelete