Sângele de programator apă nu se face

[text cu licenţă poetică]

Îmi place să dramatizez. După operaţia la unghie de ieri, astăzi stăteam cu burta-n sus şi cu piciorul pe o pernă, având întipărită pe faţă o expresie de suferinţă şi oboseală şi uitându-mă la un film. O prind pe soră-mea trecând prin cameră şi nu pot să nu profit de ocazie, întrebând-o inocent "Faci ceva pentru mine?".

Soră-mea îşi dă ochii peste cap şi mă întreabă ce-mi trebe. O rog:
- Floriana, iubire... Dacă e rece Cola din frigider, adu-mi un pahar.

Aud paşii soră-mii pe hol, tropăind până la frigider, aud scârţâitul uşii, apoi cum aceasta se închide. O aud cum merge la bucătărie, apoi ceva clinchete de pahare. Într-un final vine în ritm allegro în camera mea, şi îmi pune în mână un pahar gol, justificând, sec:
- E rece Cola din frigider.

1 comment: