Nemţilor, ce caracatiţă psihică v-aţi tras!

Explicaţi-mi şi mie care e faza cu caracatiţa Paul. Am înţeles că toate rezultatele meciurilor Germaniei au fost prevăzute de această fiinţă acvatică paranormală, iar acum a prevăzut şi rezultatul finalei. Am înţeles şi procedeul: Coboară în acvariu două cutii cu mâncare ornate cu steaguri, iar caracatiţa Paul alege una dintre cutii, pe care o deschide şi mănâncă din ea.

Ceea ce nu înţeleg eu este de ce tentaculele mă-sii acest eveniment ocupă aproape o pagină întreagă în ziare, potrivindu-se ca nuca în perete cu rubrica de sport şi mişcare. Nu că s-ar fi potrivit mai bine scandalurile cu sexy-impresara sau bâlbâielile oierului legate de banii lui şi toate hahalerele care îi vor... dar până la caracatiţa psihică e mult, dom'le! Chiar aşa ne-am tabloidizat că vuvuzela şi caracatiţa psihică sunt marile atracţii ale mondialului?

Pe de altă parte, tata propunea să nu mai votăm nimic, să nu fie campanii electorale sau speechuri pline de promisiuni. De acum înainte, caracatiţa Paul să îi aleagă!