Seriale, anyone?

Am ajuns dependentă de seriale. Asta este, m-am lăsat de cola (dacă tot suntem la subiectul ăsta, țin să menționez că deja au trecut 4 luni și nu mai simt nevoia de a bea un pahar rece și delicios de Cola la orice oră din zi sau din noapte...) și m-am apucat de seriale. La modul că, uneori, nu suport să fac un singur lucru. Dacă fac lucruri plictisitoare, precum curățenie, spălat de vase, împăturit de haine, tăiat legume sau mâncat, parcă toate astea le fac mult mai ușor dacă atunc un ochi la un serial, între timp.

Am ajuns acum să mă uit la The Tudors, deși nu mă impresionează la fel ca ultimele 3-4 seriale văzute (Arrested Development, Dollhouse, Don’t trust the b**** in apartment 23 și White Collar). Îi recunosc totuși meritele ca serial de istorie romanțată grozav, și există posibilitatea ca mai târziu, în lipsă de altceva, să mai urmăresc genul, că doar există destule asemănătoare. Pe de altă parte, cred că dacă ar pica VPlayul, ar fi un moment de tristețe pentru marea majoritate a generației mele.

Revenind, m-ar interesa dacă știți voi cumva niște seriale interesante, preferabil care să se fi terminat deja și pe care mi le puteți recomanda. Gândiți-vă că faceți o faptă bună! Fără voi, va trebui să mă plictisesc împăturind rufele!

Includ mai jos o listă cu ceea ce am văzut deja:
Boston Legal
Chuck
Desperate Housewives
Dollhouse
House MD
Lie to me
Nip/Tuck
Penn&Teller: Bullsh**
Sliders
The IT Crowd
Friends
Arrested Development
Scrubs
Star Trek: The Original Series
Star Trek: The Next Generation
Star Trek: Deep Space Nine
Star Trek: Voyager
Star Trek: Enterprise

Sunt la zi cu:
2 Broke Girls
American Dad!
Breaking Bad
Cougar Town
Dexter
Family Guy
Futurama
How I met your mother
Modern Family
South Park
Suits
The Big Bang Theory
The Cleveland Show
Two and a Half Men
White Collar