Nu invatati sa scrieti. Nu are niciun rost.

Demult nu m-am uitat la televizor serios. Adica sa stau sa ma uit la un film, la un serial de la cap la coada. De obicei cand iau telecomanda in mana am reflexul sa fac o tura-doua de program, sa vad ce este pe toate posturile si sa plec sa-mi vad de treaba. Si intr-una din fazele astea trec eu fugitiv printre posturile de muzica si dau de Taraf TV.

Nu am chef sa ma iau de intreg Taraf TV-ul cu intrarea asta, ci ma opresc la revelatia pe care am avut-o. Manelistii nu stiu gramatica. Va mirati ca numai acum mi-am dat seama? Pai problema e dupa cum urmeaza: eu credeam ca fazele cu "lu toti prietenii mei" si "dusmanii moare" erau la misto, dar titlul melodiei care tocmai incepea pe Taraf si care m-a convins era "Pica primii fulgi de nea".

Un pic cam ciudat totusi, lirico-inefabil si artistic titlu... dar totusi de eleganta si rafinamentul unei cizme rupte plina de noroi. Cum poti pune la o melodie un asemena titlu? Adica partea cu primii fulgi de nea e chiar OK (nu ma leg de faptul ca parca e titlul unei compuneri de clasa a III-a), dar PICA? Primii fulgi de nea ... PICA?

Adica inteleg ca pica fetele la discoteca ("in plasa" cocalarului care le agata), pica banii (din public spre cocalarul cu microfonul defect), dar fulgii de nea plutesc, zboara, cad, planeaza, danseaza, se rotesc... lista de miscari tipice ninsorii poate continua oricat, si oricare varianta mi se pare cu MULT mai buna decat "Pica primii fulgi de nea."

Nu stiu ce muzica va place voua, nu stiu ce pareri aveti privind manelele, dar titlul asta m-a terminat. Cine a zis ca nu se mai face poezie? Era adevaratilor poeti abia acum incepe. Si ei se numesc Guta, Adi de Vito, Vali Vijelie, Romeo Fantastick...

1 comment:

  1. destul de reusit... hai d-nsoara ca ai talent ;) la cat mai multe...

    ReplyDelete