Nu pune botu'



Cam ăsta este mesajul celor de la Academia Caţavencu. Spotul este, de altfel, inedit şi are cojones, dacă îmi permiteţi să mă exprim astfel. O idee simplă şi probabil necostisitoare de filmare a clipului, din care parcă răzbat toate motivele pentru care cei de la Caţavencu s-au făcut ziarişti.

După umila mea părere, viaţa jurnalistică nu ar trebui să se rezume la tabloide, la ştiri senzaţionale despre Elodia, Simona Sensual şi Alina Plugaru. Tata îmi zicea acum câteva săptămâni că a văzut o ştire despte înmormântarea ultimului român care îndrăznea să intre în cartierul rrom din nuşce oraş. Ştirea povestea despre Adrian Copilul Minune, care a cântat la înmormântare, în loc să se lege mai degrabă de motivele pentru care s-a ajuns aici şi ce s-ar putea face în legătură cu asta. Riscul era simplu: dacă scrii o ţidulă cu poze despre manelişti nu păţeşti nimic, dar dacă ai curajul să scoţi capul şi adevărul afară, rişti să ţi se taie, mai mult sau mai puţin finuţ, tot elanul.

Am sperat că nu era 100% adevărat în ce zicea tata, că le mai înflorea şi el, dar cu Caţavencu ce credeţi că s-a întâmplat? Cu acest clip care:
  • violenţă fizică nu are
  • limbaj agresiv sau licenţios nu are
  • comportament sexual nu are
CNA a decis ca spotul să nu se difuzeze. De ce? Să ne facem că nu ne dăm seama.

De asta vă mai amintiţi?...

Parazitii - Jos CeNzurA (Radio edit.) (2004)


Dacă vreţi ca şi alţii să vadă spotul, trimiteţi-le linkul. Nu mă interesează dacă daţi linkul cu tot cu blogul meu sau nu. Nu mă interesează dacă daţi mass sau dacă trimiteţi numai câtorva care credeţi că merită... Nu vreau să fac revoluţie, vreau doar să aibă unii şansa de a vedea pe net spotul. Mai ştii? Poate că va ajunge mai popular decât dacă ar fi fost dat la tv.

2 comments:

  1. Hmm.. desi nu stiam de lista asta de "dalmatieni", ceva parca m-a indemnat sa cumpar Catzavencu miercurea asta. Da' sarisera se pare altii inaintea mea, mult mai nerabdatori si mai informati :)
    Super clip, pe mine m-a binedispus toata dupa-amiaza.

    ReplyDelete
  2. Sa nu uitam de clipul exceptional realizat de Antena 3, parca, pentru alegerile locale care a avut o soarta asemanatoare.
    CNA, din pacate, e folosit in continuare pentru a baga pumnul in gat ziaristilor responsabili. Yuck.

    ReplyDelete