Slalom

Da, nu prea am scris în ultimul timp. Ca de obicei, abia îmi găsesc locul printre toate prostiile pe care le am de făcut, începând cu analiza matematică şi grafica revistei, până la câştigatul de concursuri şi instalări de Windows 7 (care, by the way, rockuieşte).

Astăzi seară îmi iau zborul - metaforic vorbind, fiincdă nu poate fi vorba de asemenea viteze cu CFRul - spre Bucureşti, unde va avea loc TEDxBucharest, fratele mai mic şi mai pricăjit al conferinţelor TED, pe care le-am elogiat deja pe blog pentru modul în care aduc ştiinţele mult mai aproape de înţelesul oamenilor de rând. În fine, speranţa mea legată de TEDxBucharest este că va fi un eveniment cu vorbitori talentaţi; îmi doresc foarte mult ca, la terminarea evenimentului, să plec cu impresia că şi la noi sunt oameni precum cei de la TED, oameni care sunt pasionaţi şi coerenţi, oameni care vorbesc din tot sufletul şi oameni care au ceva de spus.

Sper să îmi fac puţin timp să mai scriu vreun post-două pe blog, având în vedere că mi-am cam neglijat îndatoririle eterne faţă de cititori, dar dacă nu ajung să mai scriu până duminică-luni, apelez la înţelegerea voastră, a tuturor. Deocamdată, un provizoriu pa, ne vedem mai încolo.