Leapșă despre și pentru blog

Via Gârby. Merge la Andreea.

Cât din viaţa personală expui scriind un blog?

Nu multe. Majoritatea chestiilor personale pe care le scriu sunt chestii puțin importante, sau care țin de personalitatea mea efectivă, nu de anumite evenimente sau probleme din viața mea. Excepția care întărește regula este, desigur, colecția de reușite pentru care mă laud ocazional.

Cu ce îţi dăunează blogul?

Îmi dăunează mai degrabă faptul că uneori nu am timp de el și atunci scriu în grabă. În rest nu aș putea zice că două-trei rânduri lăsate posterității mi-ar dăuna vreodată.

Cu ce te ajută blogul?

Îmi lasă loc să mă manifest, atât pentru propria mea plăcere cât și pentru prietenii care mă citesc. Îmi face mare plăcere atunci când oamenii îmi spun sau îmi scriu comentarii legate de articolele mele, sau când așteaptă următorul post. De asemenea, mi place provocare de a scrie pentru oameni din diverse categorii, de la colegii de serviciu ai mamei la proprii mei colegi de școală, de la prietenii făcuți în diverse contexte și până șa necunoscuții care - sper! - găsesc ceva interesant în gândurile mele.

Ce reacţii permiţi?

Nu prea permit chestii foarte vulgare, tocmai din considerentul adulților care citesc. Adică nu mi-ar plăcea ca limbajul dă cartier să ajungă la mama, la dl. Berindeiu și la Biblioteca Județeană [știu, pare incredibil, dar până acolo a ajuns faima mea crescândă].

Care ţi-e rutina de blogger?

În general caut știri sau evenimente pe care să le comentez. Desigur, dacă nu găsesc nimic challenging, am poveștile mele de pe unde mă învârt.


::::::::On a non related topic: Skinul vechi avea ceva probleme, în sensul că nu apăreau imaginile așa cum trebuia, deci am schimbat-o pe un ton ceva mai tocilăresc. Doamne, am integrale pe blog! Cât de tare poate fi?

1 comment:

  1. Mulţumesc pentru blog!
    Si skinul imi place. E cam geek, dar e tare draguţ!

    ReplyDelete