Intermisie de pauză

De data asta nu mă voi scuza pentru absența îndelungată de pe blog. Am avut atât de puțin timp la dispoziție încât, deși mi se rupea sufletul când sutele mele de fani așteptau să scriu, efectiv aveam mustrări de conștiință de oricâte ori mă îndepărtam de proiecte și teme. Pe parcursul a 3 luni, am lucrat aproape încontinuu, de dimineața până seara. Niciodată nu m-am trezit după 8, indiferent că a fost seară cu chef, zi de weekend sau vacanță... Au fost precuperări (termen "coined" de către domnul Ivan, care făcea cursuri în avans ca să nu fie nevoie de recuperări), au fost recuperări, au fost proiecte, documentații, rezolvări de probleme, plimbări pe la E-ON Gaz (pentru un motiv sau altul niciodată nu ne vine factura deodată cu cea a tuturor vecinilor)... În aceste 3 luni ferestrele deschise pe laptop au fost mereu Eclipse, Violet UML Creator, MySQL Workbench, Matlab/Simulink, Xilinx ISE, Visual Studio, QtCreator și LyX (pentru nenumăratele "docomente"). Și nu pot să mă plâng, pentru că mereu am făcut câte ceva interesant. Ba chiar mă apucă groaza când mă gândesc oare ce-oi face după sesiune?

2 comments:

  1. Fara sesiune life is so meaningless =).

    The answer is le obvious. Fitness and Game of Thrones!

    ReplyDelete
  2. Fanii tai iti multumesc ca ai scris pe blog =))

    ReplyDelete