Ce ma deranjeaza la emo si, prin extensie, la lume

(E trendi sa vorbesti despre copii emo mai nou, Romania e innebunita dupa ei, de parca ar fi un curent foarte nou si foarte interesant. Am sa-mi incalc politica de "ignoring them works best" pentru acest articol, pentru ca am sa trec prin subiectul emo doar ca sa-mi exemplific teoriile absurde.)

... nu! Nu e faptul ca se taie pe vene si isi fac rau la pielea de pe maini (si eu urlu pe stadion si imi paradesc gatul, dau din cap la concert si imi paradesc ceafa, si o gramada de lume bea si isi ajuta ficatul cu asta). Nu e faptul ca arata ca o combinatie intre cocalari murati si cheap goth rip-offs. Este faptul ca nu au propria lor personalitate.

Intr-un grup de copii de genul asta, toti se imbraca la fel, gandesc la fel, asculta aceeasi muzica si au aceleasi opinii. Trezeste-te, Romania! Ii critici pe la ProTV si pe la Prima pe emo, dar multi romani traiesc la fel, in fiecare zi. Si nu numai adolescentii, ci si iubitorii de manele, babele care isi prapadesc pensiile pe gaz si pe acatiste, cocalarii care ies la agatat in "Cluburi de fitze", barbatii care isi bat sotiile si mamele care le dau peste gura copiilor ca "asta e treaba de adulti! tu nu te baga!"

Suntem o tara de emo, pentru ca nimeni nu se ridica sa-si exprime opinia, ci preferam sa suportam gunoaiele pe care ceilalti le arunca spre noi. Si, ce e si mai trist, marea majoritate nici macar nu isi dau seama ca traiesc o minciuna. Ne mintim zilnic ca totul e bine, ca e normal ca doctorul sa ne ceara spaga, ca e normal sa fim furati, ca e normal sa se prabuseasca betivii pe strada...

Si atunci, acesti oameni judeca drept nociv curentul emo? Cu ce drept? In momentul in care si voi v-ati exprimat o parere in viata, ati argumentat-o si ati incercati sa-i convingeti pe cei din jur ca este solida si buna, in momentul in care voi insiva ati iesit din starea generala emoida a Romaniei, atunci sa comentati.