S-a terminat circul

Nici macar nu am drept de vot si tot ma agaseaza campaniile astea electorale de doi lei, scandalul de la alegeri si reactiile cvasi-neasteptate ale politicienilor. Wow, ce surpriza ai cand un candidat care a pierdut pare suparat! Si wow, ce ne mai miram ca Tariceanu a votat la sectia la care a votat si nevasta-sa! ... Lume, cum sa nu scoti aparatul de fotografiat cand fii-sa lui Basescu trece pe langa tine si isi exercita drepturile constitutionale?!

Pe langa faptul .ca ca.mpania electorala ne-a lasat cu perle de mare clasa precum astea:


... pana si afisele si pliantele "normale" au avut un cuvant de spus. Oare chiar te poate convinge o bucata de hartie cu moaca lui X sa-l votezi tocmai pe X? Oare pliantele scrise cu rautate impotriva celor de la putere si ale actiunilor lor pot face un om sa creada ca cei din opozitie sunt (mai) cinstiti?

Hai sa radem. Si peste 4 ani, iar vom vedea ca se lucreaza la Cluj, ca sa votam tot cu aceleasi personaje, in timp ce altii se vor chinui sa-i denigreze. Personal, nu am nimic cu dl. Boc, ca totusi s-a facut ceva in oras de cand e el primar, insa inclin sa cred ca nu este numai meritul lui, ci si al dezvoltarii Romaniei, integrarii UE si a faptului ca partidul lui e la putere si i se dau atunci banuti ceva mai seriosi decat la altii...

La anul, asteptati-ma ca vin si eu sa-mi exprim opinia in mod constitutional (sa decid eu cine va fi presedinte - haha!) si nu intr-un articol de blog pe care nici nu stiu daca il citeste careva. Numa' bine!

PS: Imaginile via metalhead.ro si groapacuprosti.ro