TV digital

Acum vreo două-trei săptămâni, tata s-a decis să punem televiziune digitală, adică să schimbăm recieverul vechi pe unul nou, cu mai multe butoane şi care arată şi programul tv. Bineînţeles că mult doritul media box obişnuia să meargă două minute, apoi să se blocheze şi să afişeze "Schimbările sunt procesate. Vă rugăm aşteptaţi câteva minute"

Am avut astăzi, în sfârşit, parte de vizita unor băieţi de la UPC, care, auzind roacele care sunau la mine în boxe[ei fiind puţintel struţo-cocalari], mă întreabă timid dacă ăsta e apartamentul 5. Da, ăsta e. Fără prea multe discuţii, ei intră, eu dau muzica mai încet şi, pe principiul Pirando, îl spălăm sau facem altu'? scot un alt media box dintr-o cutie şi îl cocoţă lângă televizor în locul mediaboxului problematic.

Sună la sediu, activează, mediaboxul merge. Îmi zic că nu vor mai fi probleme, îşi iau la revedere şi nici că le iese bine cercelul de diamant fals şi tenişii cu pătrăţele roz din bloc, că arunc o privire la media box. "Schimbările sunt procesate. Vă rugăm aşteptaţi câteva minute"

Dacă, după ce termin cu postarea asta e tot acelaşi lucru am impresia că vom fi în curând clienţi RDS.