Fitze şi fâţe

Povesteam aseară cu Dany Gherasim, care mi-a dat un soi de feedback pentru blog. Simţind aşadar că l-am dezamăgit pe el şi alţi câţiva cititori pasionaţi mai degrabă de criticile mele acide la adresa diverşilor cretini decât de postările ceva mai serioase, i-am promis dragului meu coleg că voi intra pe femina.ROL.ro şi mă voi lega poate de ceva gagici frustrate, aşa cum am mai făcut şi înainte, când le-am desfiinţat tehnicile stupide de agăţat şi ideile geniale de cină în doi de Valentine's.

Am menţionat câteva cuvinte şi despre un film pe care l-am văzut pe HBO de curând şi care, deşi nu părea realizat cu buget redus sau cu scenarişti idioţi, avea scena aceea clasică de sex la lumina a zeci de lumânări. Şi ce-i cu asta, mă întrebaţi? Ei bine, filmul se petrecea pe undeva prin vremurile lui Pazvante Chioru' [rectificare: pe când Pazvante Chioru' nici măcar nu era încă chior], când lumânările erau singura sursă de lumină, erau scumpe a naibii şi nu se aprindeau decât în cazuri de extremă urgenţă sau dacă aveai o slujbă incredibil de grea pentru care trebui să stai noaptea şi să scrii adrese poştale or something, ca pruncul din Cuore, inimă de copil. Dar, totuşi, ei aveau timp să aprindă lumânările alea şi să le consume fără jenă, deşi se hrăneau amândoi din bugetul unui pictor sărac, iar ea fusese prostituată.

Totuşi, mi s-a părut că nici articolele din femina.ROL.ro, nici idioţenia cu lumânările nu merită singure un post. Da, e surprinzător dar pe femina nu am găsit prea mare lucru de comentat, iar treaba cu lumânările e mult prea random. În schimb, Gherasim dragule, fii pe fază! Am găsit bârfe.

Ce fel de bârfe? Ce fel de fiţe? Ce fel de fâţe? Cică "Mama Natură" şi-a pierdut sânii. Nu fiţi deştepţi acuma să-ziceţi să şi-i caute la baza genunchiului, că nu i-a pierdut efectiv, nu i-a rătăcit, doar că i s-au micşorat din cauza unei cure de slăbire. Regretul ei cel mai mare nu este însă că trebuie să le facă un lifting ca să rămână pe prima pagină a tabloidelor, ci faptul că trebuie să arunce sutiene la gunoi, PIERZÂND ASTFEL O MARE SUMĂ.

Şi ziceţi voi că nu e preţioasă de tot exprimarea asta? Câtă subtilitate în vorbele ei, să ne zică ce valoroase sunt sutienele ei, că parcă îmi şi imaginez cum aruncă la gunoi, în lacrimi, un articol cupa E încrustat cu diamante şi cristale Swarovski, semnat de Michael Jackson şi cu autograful Madonnei, într-o scenă asemănătoare celeia din Titanic, cu Rose bătrână renunţând odată pentru totdeauna la colierul cu Inima Oceanului.

O văd pe Mama Natură strângând la piept ultimul sutien kitsch cu paiete, strigând din toţi rărunchii "Doamne, nu îmi lua totul! Lasă-mi măcar această zdreanţă!". Iar acum, prevăzându-şi soarta tragică, priveşte cu ochi umezi în ochii reporterilor şi regretă că va trebui să arunce sutienele ei valoroase, pierzând mulţi bani. Of, of!

Melodramă ieftină.