Still alive @ IPW

Eh, scriu si eu ca sa ma aflu in treaba, ca subiecte de interes general nu prea am, in afara de cum imi merge mie prin Targu Mures. In primul rand, ideea cu aceasta tabara este ca rockuieste mult mai tare decat cea de reviste scolare in care am mai fost vara asta, iar organizarea, facuta de oameni tineri si nu de fosile ministeriale in need of fonduri de justificat, este by far superior. Asadar, in ultima vreme se pare ca I'm kinda hooked on karaoke, facem excursii si totfelul de activitati... Ba am mai bagat la betoniera si cate ceva mysql si php. E drept, doar putin, dar totul are un inceput. Programatoare m-a facut mama... Si tata.

Astazi a fost ziua de excursie la Salina Turda si la Cheile Turzii. Si trebuie sa recunosc caam ramas impresionata [toata lumea tine minte cat de greu sunt eu de impresionat, nu?] de faptul ca Salina este in renovare in scopuri turistice. Construiesc o roata panoramica, teren de sport si amfiteatru, si cica vor sa se axeze pe dezvoltarea laturii turistice a salinei, chestie care zau ca imi place. Uite oameni cu initiativa, si carora sper sa le iasa planurile. Eu nu am nimic cu cine investeste si face bani, ci cu cretinii care fac bani din lene.

Ultima data cand am fost la Salina Turda cred ca ma ducea mama in brate. Acum sunt placut impresionata de ceea ce vor ei sa faca acolo. In rest, maine avem de mers prin Targu Mures la al doilea scavanger hunt din aceasta editie a IPW, asa ca ma opresc din scris cam pe aici. Keep in touch, si cand mai am timp si/sau inspiratie mai scriu.

1 comment:

  1. "Mihai Viteazul" vazut invers e un film despre cum ungurii asambleaza un voievod roman care apoi face baie in salina Turda, se bate cu toata lumea si imparte romania in 3.

    ReplyDelete