Update status

Şi-am ajuns acasă... Recunosc, nu am scris prea mult de la faţa locului [IPW, I mean] şi am multe de recuperat având în vedere că de obicei am o frecvenţă mai mare de posturi decât unul pe săptămână. În primul rând aş dori să închei subiectul şcolii de vară IPW de anul acesta, spunând că am întâlnit în aceste două săptămâni un grup de oameni minunaţi, cu un viitor câte se poate de mare în faţa lor. Până de curând mai că aş fi crezut că nu există prea mulţi oameni care să se dedice cu adevărat scopurilor lor, că nu există prea mulţi oameni care să fie în acelaşi timp inteligenţi, simpatici, sociabili şi cu caractere atât de puternice.

Uite Alex Radovici, căruia deşi în timpul taberei nu i-am dat prea multe semnale că îi apreciez munca, este un om deosebit pentru ceea ce a făcut în organizare. De asemenea, Ionuţ şi Alex Stöckel cu tot cu LAN Party-ul lor, cu ţigările, trabucurile şi supărările lor, Alexandra... Paul Bara, care până şi costumat în Chuck Norris este acelaşi om de treabă pe care l-am cunoscut în Irish Pub şi pe care îl consider unul dintre cei mai buni prieteni ai mei.

La capitolul profesori, îl iau ca exemplu pe Victor Popescu, nu numai pentru că am petrecut nişte momente foarte frumoase alături de el (momente ce ţin de o relaţie de altă natură decât cea de profesor-elev), dar şi pentru că îi respect enorm munca pe care o depune, faptul că are firmă de la 19 ani şi dedicaţia lui în a ne învăţa programare web. Am asistat şi la cursul lui Victor Ungureanu, despre Linux, şi pot spune că şi în cazul lui am observat aceeaşi dedicaţie în a-şi face treaba bine, în a asigura succesul acestei tabere nu doar pe plan recreaţional, dar şi academic.

Oameni ca Bughy, care la anul va lua notiţe de la cursurile lui tata, ca cei doi Mihai, ca Ioana (cea blondă şi mereu drăguţă) şi Cristi Stancalău/Satancalău şi imitaţia lui perfectă a lui Hubert din Family Guy, Sânziana şi pozele ei superbe, coechipierii mei din The Blues, Maria Cenan şi medalioanele ei hand-made, participanţi, organizatori şi profesori, mă bucur că v-am cunoscut şi că am petrecut alături de voi aceste două săptămâni minunate. Sper să ne revedem în curând şi să nu pierdem legătura.

4 comments: