Mă extind

Pentru că pe unii îi interesează şi rubrica de Utile, iar pe alţii nu, apoi îmi fac reproşuri că blogul meu e ghiveci din toate domeniile şi că pe ei nu îi interesează informatica sau mai ştiu eu ce... lansez proiectul They say it's geeky, unde, în scurt timp, voi adăuga aticolele precedente din secţiunea Utile.

Va fi un blog aproximativ tocilar, însă cu multe postări despre chestii interesante din domeniul calculatoarelor (nu că aş fi extrem de pricepută, dar mai apăs şi eu pe ceva butoane), serialelor SF bune ş.a. Aştept colaboratori pentru They say it's geeky şi, dacă nu găsesc pe nimeni să mă ajute, probabil îl voi închide.

Nu sunt pesimistă, dar eu singură nu am destule cunoştiinţe încât să fac faţă. Eu sunt doar omul cu ideile. Revin cu ceva mai palpitant când îmi găsesc ceva de comentat.

Numa' bine.