Precizari

Am facut ceva maintainance pe blog, cateva mici schimbari. Printre care faptul ca mi-am adaugat o poza la profil si am schimbat putin fata blogroll-ului.

De asemenea, dupa ce traseul Romaniei la Euro s-a terminat, am renuntat la skinul galben si am schimbat (de lene) numai culorile. Azi am pus totusi un skin nou, cu chestiile astea rosii pe marginea din dreapta. De altfel, tin sa imi cer scuze ca nu updatez la fel de des, dar nu am internet la bunica mea, unde imi petrec vacanta intr-o feerie de mancare-plaja-iesit in oras-somn-etc.

Voi incerca pe viitor sa aduc lucruri noi, poate chiar si cateva posturi video (vezi Arhi) pe blog. Pana atunci, in fiercare joi dimineata de la 10 puteti asculta Hard Hour, emisiunea de muzica rock, metal si balade realizata de mine la www.BibliotecaRadio.ro precum si matineul de sambata de la ora 9 pe care il impart cu seful si cu colegul Alex la acelasi post de radio online. Asta daca va e dor de mine.