Admiterea

Tot caut ştiri de comentat pe net (deh, cu filmuleţul cu derivatele mi-a crescut traficul ceva şi nu e bine să-i dezamăgesc pe cei care vor şi ceva nou, original şi foarte tare frate) şi tot mă lovesc de asta cu pruncii de grădiniţă. Adică e o asemenea înghesiuală pe la grădiniţe încât copii sunt doi pe un loc. Desigur, deoarece nici nu îmi imaginez că situaţia s-ar rezolva cu plicuri, mă gândesc că admiterea la grădiniţă trebuie să fie tare interesantă...

Mi-l imaginez pe micuţul Gigeluş şi pe Andreiuţa stând de vorbă în afara sălii de examen, în timp ce vreun alt prăpădit de bebeluş este examinat. Să-i văd că îşi tocesc la făcut pişu pe pereţi, la aruncat cu scutecul în tanti educatoare, la plâns-rezistenţă şi la pictura cu terci pe şorţuleţ! Să văd că intră primul cel care ştie formula de pată perfectă (cea din reclamele la detergent însă îmbunătăţită cu câteva adaosuri proprii: pământ, suc de afine, ulei folosit, ciocolată şi caca) şi că ceilalţi îi spun tocilar...

Uneori am o imaginaţie bolnavă.

PS: Am câştigat o excursie la Londra la concursul organizat de evolutionism.ro. I'm extatic!

2 comments:

  1. Felicitari! Aminteste-ti de sugestiile Deliei(poate mama ta) la "Oscarurile tocilarilor". Asta da premiu!

    ReplyDelete