Blog challenge - Day 12: Bullets

Mi-e simpatică ziua cu numărul 12. "Bullet your whole day" e în engleză şi nici nu ştiu cum s-ar traduce în română în asemenea măsură încât să păstrez sensul. Să zicem că fac o listă cu tot ceea ce am făcut astăzi:


  • Snooze de la 5:30 până la 6:00
  • Preparat una bucată baghetă Bistro
  • Făcut patul şi ordine în casă
  • Laborator ~jim după o bârfă mică cu Ionel
  • 3 felii de pâine prăjită de criză, cu cimbru şi busuioc (delicioase, de altfel. Data viitoare, când nu am musafiri, pun şi usturoi)
  • proiect DSD cu Dodo
  • lucrat în GIMP la fotoşopuri (e prea mainstream să faci fotoşopuri în Photoshop)
  • deschis LyX, jucat cu template-uri
  • început documentaţia la DSD (mândră mi-s cu LaTeX-ul)
  • Nesquick + final de sezon de Chuck


...şi în curând o porţie de somn, cât să-mi ajungă înainte de cursurile de mâine.