Blog challenge - Day 7: Horoscop

A şaptea zi a provocării mă vrea descriind zodia mea şi dacă mi se potrivesc caracteristicile ei. Mi-a fost tare groază să mă apuc de gândit un post, pentru că nu cred o iotă din horoscoape. Dar, dincolo de scepticismul meu (sunt atât de generale descrierile zodiilor şi horoscoapele în general, încât fiecare zodie se potriveşte oricărui pasionat de horoscoape, vezi şi experimentele lui James Randi), am să mă complac în descrierea zodiei Capricornului, luată de pe acvaria.ro.

Nativul in Capricorn este un om care se va face cu siguranta remarcat intr-un anumit domeniu al vietii sale. Este o persoana motivata sa atinga o anumita pozitie in plan social, cat mai sus posibil, si are toate sansele sa se ridice ca sa se auda de el intr-o zi la nivel mai larg.
Până acum, sunt complet de acord. Mi-a plăcut mereu să fiu în centrul atenţiei, să cunosc şi să fiu cunoscută de multe persoane. Mai mult, m-au nimerit chiar şi la îmbrăcăminte:

Se imbraca intotdeauna clasic si sobru, depasind cu mult varsta pe care o au. Vor sa arate o imagine de oameni seriosi, care impun respect, deci nu-i vor lipsi niciodata costumele tip business.
La meserii potrivite, nici nu e cazul să spun că au trecut şi "inginer". Totuşi, unele detalii nu mi se potrivesc: Nu prefer casele bătrâneşti sau locurile cu încărcătură romantică, peşterile sau mănăstirile. Nu mă încântă muzica de meditaţie şi relaxare, urăsc iernile, 70% dintre cadourile propuse pentru un Capricorn mi se par idei groaznice şi nu am mai mâncat cartofi de vreo 2-3 luni încoace.

Ce mi s-a părut totuşi interesant, a fost secţiunea "Cum iubeşte Capricornul?" care îmi explica totul despre modul în care aleg parteneri cu statut social ridicat, loiali, răbdători, responsabili şi care să îmi împărtăşească aspiraţiile profesionale. Căsătoria ar fi, pentru mine, demnă de abordare raţională, cu mai puţin sentiment şi mai multă minte, ceea ce mi se pare just; când alegi pe cineva cu care să-ţi petreci restul vieţii, o gândeşti bine înainte. De asemenea, Capricornii sunt capabili să se sacrifice pentru partenerul lor, ceea ce, din nou, aş spune că e un gest potrivit într-o relaţie. Pe de altă parte, finalul secţiunii conţine o serie de subiecte extrem de seci şi de plictisitoare care, teoretic, pot fi aduse în discuţie pentru a atrage un nativ din Capricorn şi care nu m-au impresionat deloc.

A trecut şi ziua asta. Cel mai dificil subiect de până acum, pentru că tocmai am scris alineate întregi despre ceva ce puteam rezuma într-o frază, citat din tata (şi, total independent, Penn Jillette): "Capricornii nu cred în horoscop". Vă aştept cu câte o postare şi zilele următoare, care vor fi - sper! - mai interesante.