Sexul și Politehnica


Umblă pe facebook o poză cu o provocare simpatică, care zice așa: “Ia cea mai apropiată carte pe care o ai la îndemână. Deschide la pagina 45. Prima propoziție descrie viața ta sexuală în 2012”. Mi-a amintit de zilele faine de liceu, în care aveam timp să citesc beletristică, iar Drăgo și Micloș aveau talentul de a răsfoi cărțile mele exact acolo unde nu trebuia, formându-și părerea că eu citesc numai cărți cu morți, nebuni sau persoane cu activitate amoroasă la un nivel ridicat. Promit că, orice carte ar fi fost, chiar și Biblia, ar fi puricat-o până găseau ceva vag interpretabil ca aluzie sadică, morbidă sau sexuală (bine, bine, Biblia nu e exemplul potrivit de carte fără scene morbide, sadice sau sexuale).

Revenind, să vă povestesc o fază demnă de a intra în istoria Universității Tehnice sau, așa cum ne place nouă să zicem, “o fază de Poli”. Bineînțeles că eram cufundată în studiu în momentul în care am făcut o micuță pauză pe facebook, ca să observ poza despre care vorbeam mai sus. Având astfel două alternative, adică fie să revin la învățat sau să îmi aflu horoscoapele sexuale, am făcut ceea ce ar face orice student în cazul meu: am ales orice altă variantă care nu implică a mă întoarce la învățat...

Așa că pun eu mâna pe cea mai apropiată carte, întâmplător rămasă prima pe stiva din cărțile din birou, pentru că avusesem colocviu ieri. Cartea mea norocoasă se numește așadar "Lumea Asambloarelor - Programare în limbaj de asamblare Intel I80x96". Șansele nu păreau mari ca să am parte de ceva picant la pagina 45, însă nu mă așteptam chiar să lipsească cu desăvârșire. Și, credeți sau nu, în Lumea Asambloarelor paginile sar de la 44 la 47 fără nici măcar o explicație.

Dar explicația mea e una simplă. Țineți minte cum la soldați le punea bromură în ceai ca să nu aibă chef de distracții prea nebune? Nouă, celor de la Poli, ne scoate pagina 45 din manuale, ca să fie siguri că ne dedicăm 100% învățatului. Bine, că politehniștii nu prea au viață sexuală nu e un lucru nou, dar sunt mândră de noua mea teorie a conspirației.

1 comment:

  1. Tot e mai bine decât la mine. Eu am nimerit ceva cu «depends when you place the limit on how mathy is mathy enough»

    ReplyDelete