Studenții în sesiune


Ce credeți că fac studenții în sesiune? Mai ales prin prisma unei postări anterioare a mea, în care susțineam că, oricare două variante li s-ar oferi, studenții o vor alege pe cea fără învățat? Protestează.

În această seară mi-am scos capul dintre cursuri și am deschis televizorul (nu de alta, dar e plin facebook-ul de păreri, impresii și opinii legate de proteste) să văd ce se mai întâmplă. Am sfârșit într-o sesiune de râsete incontrolabile cu Deliile mele, legate de conceptul scârbei de învățat. Ce ar fi în stare să facă studenții, doar ca să nu învețe? Multe. Un tip era, mai devreme, frăgezit* de jandarmi și târât pe maidan. Altul luase foc, dar l-au stins ăștia... La final, amândoi erau zâmbitori. Pe față li se citea satisfacția pură și o umbră din gândul “Măcar în seara asta nu am învățat la Circuite...”

*Eu credeam că jandarmii dau cu bastoanele alea până când nu se mai agită/zbate individul, nu că dau din inerție, cu amplitudine mare și plini de tact, ca la șnițele.