Gică contra sportului

Am prins un video de pe net cu Carmen Brumă făcând sport în scara blocului. Descrierea profund jurnalistică era ceva de genul "Vrei să faci sport, dar nu vrei să dai banii pe sală? Carmen Brumă te învaţă cum se consumă caloriile pe scara blocului!" Yeeee! De altfel, ca să nu mă trezesc că ajunge şi blogul meu faimos pentru că mă înjură Mircea Badea, părerea mea e următoarea: Tipa e toată bună pe ea şi demersul e ok, e pentru sport şi toate cele, dar nu are aplicabilitate, având în vedere mentalitatea generală, sublim sintentizată de unul din comentatorii de pe youtube ("În scara blocului nu se face sport, se bea bere").

Ţineţi minte acum câtva timp când o atletă româncă a fost stropită cu bere pe când alerga la pădure? Exact, tot aşa îmi imaginez că nu vor ieşi pe scara blocului toate gagicuţele fragile îmbrăcate în sutiene sport, doar ca să primească seminţe în freza săltăreaţă pe ritmuri cardio. Pe lângă asta, e atât de frig încât n-aş scoate nici câinele pe scară să alerge. Dacă merg fără palton pe scara blocului, înjur în sinea mea în aşa hal că mama s-ar oripila să mă audă.

OK. Să presupunem că sunt foarte rezistentă la frig. Că pentru mine pantalonii de trening şi o bustieră sunt la fel de satisfăcătoare din punct de vedere temic precum 3 pulovere, 2 ţiţo-nădragi suprapuşi, o ushanka şi un palton gros. Cine îndrăzneşte să pună mâna pe jos ca să facă flotări pe scări? Ăla io, ăla io...? Păi noroiul ăla adus de bocanci şi cizme în incinta blocului era zăpadă acum nici două zile. Pretenţioşilor. Mergeţi la sală dacă aveţi atâtea fiţe.

1 comment:

  1. Cea mai bună și ieftină soluție este una bucată film cu exercitii fizice, puțin spațiu în casă și multă voință. La mine funcționează ;).

    ReplyDelete